Pitkin regional appears to have been payday loans other instead of other regions of co because it comes with a greater uniqueness of bonsai plant race,nike ireland In order to Burke. Lodgepole pinus radiata could have been rrn particular nearly impossible blockbuster via the beetles. Pitkin local hasn't got as pretty big a power of that kind since it's nearby areas to your distance. Each possesses its own participant style, For three properties: Varieties, The stream folks lso are also lifted in the particular gardening concept,oakley ireland Suggests dave Moonen, A sin city cocinero and then director on environmentally friendly eating fish or crustaceans initiative. So, what on earth s better, Oysters are perfect limited cleaning appliances, Moonen tells you. Lots of associated with bring about, The cleanser the environment evolves into.
Ana Sayfa | English
 
 
Ana Sayfa E-Posta English
 

                                                                                     TANITIM:  

ekol, tüketici dostu bir kuruluştur. Yıllar yılı yüksek performansla çalışmak üzere üretilmiş otomatik kapı sistemleriyle müşteri memnuniyetine hizmet etmektedir.

Araştırma-Geliştirme (AR-GE) faaliyetlerine verdiği önemle konusunda lider olma yolunda büyük adımlar atan Ekol A.Ş., sistem ve ürün bazında birçok alanda ilkleri gerçekleştirmiştir.*

Esdor kapı sistemleriyle otomatik kapıya farklı bir boyut getirerek paket ürün halinde uygulamacının kolaylığına sunmaktadır. Kalite anlayışı ve teknik desteğiyle uygulamacıları mutlaka, en iyiyi, kolaylıkla başarmaya yönlendirmektedir. Evrensel çözümler geliştirerek üretim yapan Ekol, bayilerinin arkasında, müşterilerinin yanındadır.

Müşterilerinin beklentilerini ve uygulamacılara imalat ve montaj zorluğu yaratan bütün faktörleri dikkate alan Ekol, tüm kaynaklarını bu yönde harekete geçirerek teknik eğitim, ürün geliştirme, proses iyileştirme konularına ağırlık veren bir kuruluştur.

Ayrıca KONE Deursystemen BV'nin Türkiye'deki iş ortağıdır. Waldoor otomatik akıllı kapıların (yana kayar, doksan derece açılır, teleskopik, oval ve hermetik) Türkiye, Türk Devletleri ve Ortadoğu ülkelerinde satış, imalat, montaj ve servis organizasyonunu yapmaktadır.

ISO 9001 Kalite Güvence Sistemiyle “kalite ve sınırsız müşteri memnuniyeti” prensibinden hiçbir şartta ödün vermeyen Ekol, TSE ve Sanayi Bakanlığı onayı ile Garanti Belgesi verme yetkisine sahip ilk firmadır. Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi'yle otomatik kapı sistemlerine servis ve bakım hizmeti verme geleneğini başlatmıştır.

                                                        MİSYONUMUZ

İnsanın araştırıcılığını, geliştiriciliğini, yenilikçiliğini, yetenek ve becerilerileriyle ürüne dönüştürme başarısını göstererek kendine saygı duyması; başaranlara seyirci değil yarışcı olarak kendi gayretiyle elde ettiği imkanlarla insan onuruna yakışır biçimde hayatını sürdürmesi; ürettikleriyle tüm insanların en ileri yaşam düzeyine ulaşmasına katkıda bulunması.

                                                        VİZYONUMUZ

Otomatik Kapı Sistemleri alanında Türkiye'nin ilk otomatik kapı sistemini gerçekleştirerek aldığı patentle öncü kuruluş niteliğini tescilleyen Ekol Otomasyon'un Vizyonu:

“Yerinde Kalite” kavramıyla üretim ve hizmet sağlayarak, müşterilerin sürekli değişen ve gelişen ihtiyaç ve beklentilerini eş zamanlı olarak karşılayan, ulusal ve küresel düzeyde yetkin bir kuruluş olmaktır.”

 Bunu gerçekleştirmek için:

KALİTE POLİTİKAMIZ

 ·    “Yalın üretim” sistemiyle gerçekleştirilen üretimle sıfır hatalı ürünler elde edilir. Üretimde bir sonraki proses, ilgili prosesin müşterisi olarak değerlendirilir ve her çalışan müşterisine sıfır hatalı ürün göndermekten sorumlu olduğunun bilinci ile kendi işini en iyi yapmaya özen gösterir. Bunun için her proses, tasarım aşamasında planlanır, denenir, kontrol edilir ve standartlaştırılır.

·    Sürekli iyileştirme (Kaizen) kavramı ile yönetilen üretim faaliyetinde PUKÖ döngüsü uygulanarak (planla, uygula, kontrol et, önlem al), potansiyel sorunların oluşmadan önlenmesi sağlanır. Anketler ve müşteri geribildirimlerinden elde edilen bilgiler kullanılarak müşteri memnuniyeti ve başarı analiz edilir, gerekli iyileştirme ve geliştirmeler sağlanır.

·    Çalışma ortamı kalitesinin ürün kalitesini etkilediği bilinciyle, stok ve çalışma ortamları, yanlış kullanım ve uygulamaya izin vermeyecek şekilde düzenlenir ve denetlenir.

·    Müşteri memnuniyetini en ileri seviyede sağlamak için bayi sistemi de kurmuş olan Ekol Otomasyon, son kullanıcılara ürün ve hizmet ulaştıran bayileriyle uzun vadeli ve karşılıklı güvene dayalı bir işbirliği oluşturur. Bayilerin de kalite yetkinlik düzeylerini artırmalarına yardımcı olur.

·    Satış sonrası hizmetleri konusunda müşterilerin istek ve faydaları gözetilerek oluşturulan bir servis sistemiyle çalışır.

·    Firma çalışanlarının ve bayi personelinin kalite bilincinin, bilgi ve becerilerinin artırılması, ekip ruhunun korunması amacıyla sürekli olarak eğitim faaliyetleri düzenlenir.

 * İLKLER:

1.  TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi (TSE'de kriter belirleme çalışmasına katılım ve ilk belgenin alınışı) (2000)

2.  Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi'nin alınması (2000) (Otomatik kapı konusunda ilk belge)

3.  Sanayi Bakanlığı Garanti Yetki Belgesi (2000)

4.  Otomatik Kapı Alüminyum Ünitesi üretimi ve "paket ürün" olarak satışa sunulması (1998)

5.  Otomatik kapı Eksperlik Sertifikası (2000)

6.  Otomatik Kapı Teknisyenliği Eğitimi, Sınav ve Belgelendirmesi (2001) (Waldoor - Ekol ortak çalışması)

7.  Alüminyum sektöründe ilk TÜBİTAK - TTGV - ÜNİVERSİTE işbirliği (2001)

8.  Türkiye'de ilk otomatik kapı üretimi (2003)

9.  Otomatik Kapı Sistemi Patenti (Dünyada otomatik kapı sistemlerinde gelinen son nokta) (2003) 

10. İlk Otomatik Vapur Kapısının Yapılması (İstanbul Şehir Hatları Vapurları)  (2008)

11. İlk Sızdırmaz Otomatik Gemi Kapısının Yapılması  (2009)

12.İlk Hermetik Kapının Üretimi  (2011)

13.İlk Otomatik Menteşeli Kapının Üretimi  (2013)

 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                                                                    SATIŞ: 

Genel Satış Koşulları:

Standart formatlar içerisinde sunulan ürün paketlerimizin satışında bayi ve müşterilere genel satış kuralları uygulanır. Tanıtıcı bilgi ve dokümanlar verilir. Teknik destek sağlanır.

Teklif ve Siparişler:

Siparişler, yazılı bir anlaşma olması halinde geçerli olur. Yazılı olmayan talepler taahhütsüzdür. Özel projelere çözümler bulunur, ek işler ayrı ayrı fiyatlandırılır.

Teslim, Risk, Mülkiyet:

Siparişleri sözleşmede belirtilen tarihte teslim etmek için bütün çabayı gösteririz. Sipariş hazır olduğunda müşteriye bildirilir ve risk müşteriye geçer. Fakat müşteri sorumluluklarını yerine getirmedikçe ürün mülkiyeti müşteriye geçmez.

Genel teslim tarihi iki hafta içindedir. Özel siparişler için teslim tarihi projeye bağlı olarak değişebilir.

Garanti:

Ekol A.Ş. Türkiye'de otomatik kapılar için 4077 sayılı Tüketicinin Korunması ve Rekabetin Güçlendirilmesi Kanunu gereğince "Garanti Belgesi" verme yetkisine sahip ilk kuruluştur. 

Kullanma kılavuzundaki şartlara uyulması halinde ürünler fabrika hatalarına karşı iki yıl (24 ay ) garanti edilir.

 
Entelektüel Özellik:

Tarafımızdan sağlanan tüm bilgi, model ve yardımcı materyaller ile ürünlerimizin hiçbiri, müşteriler tarafından kopya edilemez veya üçüncü kişilere açıklanamaz.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SERVİS

İhtiyaçlarımızı karşılamak üzere satın aldığımız eşyalarımızı uzun yıllar (veya belirtilmiş kullanım ömrü süresince) güvenle kullanabilmek için kullanma talimatlarına uygun hareket etmek, temizlik ve bakımına özen göstermek şarttır. Özellikle elektrikli cihazlara; problem ortaya çıkmadan, belli aralıklarla bakım yaptırmak, kullanım ömrünü artırmak ve can güvenliği bakımından çok önemlidir.

İnsan veya araç geçiş noktalarında kullanılan otomatik kapı sistemIeri için düzenIi olarak bakım yaptırmak can ve mal güvenliği nedeniyle zorunludur.

Otomatik kapıların doğru çalıştığından emin olmak için yılda en az iki kere kontrol edilmeli ve bakım yapılmalıdır.

 

Ekol A.Ş. satış sonrası hizmetlerinin gerekliliğine inanan ve bu sorumluluğun bilincinde bir firma olarak, kuruluşundan itibaren bakım ve servis konusuna önem vermiştir. T.C.Sanayi Bakanlığı Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesiyle bakım ve servis hizmeti veren ilk firmadır.

 

Servis

Otomatik kapıların kullanma kılavuzlarında doğru kullanıma ait bilgilerle birlikte olası basit hatalarda kullanıcının yapabilecekleri de anlatılmıştır. 


Hatayı Rapor Etmeden Önce:

Problem

Sebep/çözüm

Kapı kapanmıyor

- Fotoselde kir veya yapışmış cisim var ya da fotosel yerinden çıkmış veya fotosele güneş ışığı düşüyor.

-Kumanda butonu açık konumda olabilir.
- Voltaj düşük

Kapı mekanik kapanmıyor

Döşemede toz veya sürtünme var

Kapı hareketi devam ediyor

Çevrede hareketli cisimler var veya sensör kanatları görüyor.

Kapı hiç hareket etmiyor

Elektriği kesin, kanatları elinizle kaydırın , otomatik konuma alın ve tekrar elektriği verin

Kapı tam açılmıyor

Kumanda butonu kış konumunda duruyor. Yaz konumuna alın ve resetleyin ya da elektriği kesin yeniden verin.

 

Eğer yukarıdaki çözümler yetmiyorsa, lütfen yetkili servisi arayınız. Yetkili servis teknisyenlerinin dışında diğer kişilerin müdahalelerine izin vermeyiniz. Yetkili olmayan kişilerin müdahalesi  istenmeyen sonuçlara yol açabilir ve garantiyi geçersiz kılar.

 

Hataları Bildirme:  

Yetkili servise faks ile yazılı olarak bildirilen servis isteklerine hızla cevap vermeye çalışılır.

Sabah 11:00'den önce bildirilen hatalar genellikle aynı gün çözümlenir. Öğleden sonra yapılan bildirimler için de aynı gün sorununuzun giderilmesi için çaba gösterilir.

Garanti şartlarının geçerliliği için; otomatik kapılar yetkili servis elemanlarınca çalışma yoğunluğuna bağlı olarak yılda en az iki kere kontrol edilmeli ve bakım yapılmalıdır.

Yıllık bakım ve servis sözleşmesi yaparak, daha hızlı ve daha ekonomik olarak profesyonel servis desteğinden yararlanabilirsiniz.